دربیستمین سالروز تأسیس بیمه دی عنوان شد

 گام های بزرگ در توسعه خدمات دیجیتال و رضایت‌مندی بیمه‌گذاران بیمه دی

مراسم بیستمین سالگرد تأسیس شرکت بیمه دی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران ارشد استان خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۹۴۷۲۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از بیرجند، دراین مراسم،که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نسایی دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان ، موهبتی معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری خراسان جنوبی ونوفرستی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران  خراسان جنوبی برگزار شد سخنرانان به جایگاه ویژه بیمه دی در صنعت بیمه کشور، تحول دیجیتالی خدمات و نقش این شرکت در افزایش رضایت‌مندی بیمه‌گذاران، مشتریان و کارکنان پرداختند.

*رونمایی از ۷ سامانه جدید و اهمیت وصول مطالبات

معاون مالی و اقتصادی بیمه دی در این مراسم از رونمایی و راه‌اندازی ۷ سامانه جدید بیمه دی خبر داد.

بهروز قزلباش اظهارکرد: این سامانه‌ها با هدف بهینه‌سازی فرایندهای بیمه‌ای، تسریع در ارائه خدمات و افزایش شفافیت مالی طراحی شده‌اند.

وی همچنین تجمیع پرتفو را یکی از اولویت‌های اصلی بیمه دی دانست و تأکید کرد : سامان‌دهی دقیق منابع مالی و مدیریت صحیح بیمه‌نامه‌ها، عاملی کلیدی در افزایش پایداری مالی شرکت خواهد بود.

معاون مالی و اقتصادی بیمه دی به موضوع وصول به‌موقع مطالبات اشاره کرد و یادآورشد: که پرداخت سریع خسارات و حفظ تعهدات بیمه‌ای، نیازمند مدیریت صحیح منابع و تسریع در وصول مطالبات از بیمه‌گذاران و طرف‌های قرارداد است.

*حمایت از مشتریان و مقابله با تخلفات بیمه‌ای

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان هم در این مراسم با اشاره به اقدامات مثبت بیمه دی، نقش شرکت‌های بیمه در حمایت از حقوق مشتریان و همکاری با دادگستری برای مقابله با پرونده‌های جعلی را مهم دانست

حجت‌الاسلام والمسلمین نسایی، بر اهمیت نظارت بیشتر بر روند بیمه‌گری و مقابله با تخلفات بیمه‌ای تأکید کرد.

*پای کار بودن کارکنان بیمه دی در خدمت‌رسانی به ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی، در این مراسم به خدمات ارزنده بیمه دی در حوزه ایثارگران اشاره کرد و تأکیدکرد:دیجیتالی شدن فرایندهای بیمه‌ای نقش مهمی در تسهیل ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران داشته است.

ابوالفضل نوفرستی همچنین از تلاش و پای کار بودن کارکنان بیمه دی در ارائه خدمات باکیفیت قدردانی کرد و این تعهد و همدلی را عاملی برای افزایش رضایت بیمه‌گذاران دانست.

*جایگاه بیمه دی در صنعت بیمه و مسیر پیش رو

مدیر بیمه دی استان خراسان جنوبی در  این مراسم به نقش کلیدی بیمه دی در ارائه خدمات نوین بیمه‌ای اشاره کرد و این شرکت را یکی از پیشگامان صنعت بیمه در تحول دیجیتالی و بهبود تجربه بیمه‌گذاران دانست.

امیر بنی‌اسدی، با تأکید بر تعهد بیمه دی به رضایت مشتریان، گفت:"امروز بیمه دی به‌عنوان یک مجموعه پیشرودرصنعت بیمه کشور، با توسعه زیرساخت‌های دیجیتال و افزایش کیفیت خدمات، توانسته است اعتماد بیمه‌گذاران را جلب کند.

وی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی، همواره تلاش کرده‌ایم با رویکردی مبتنی بر نیاز مشتریان، بهترین و سریع‌ترین خدمات را ارائه دهیم."

مدیر بیمه دی استان خراسان جنوبی بهبود فرآیندهای بیمه‌ای، کاهش بروکراسی اداری و تسریع در پرداخت خسارات را از مهم‌ترین برنامه‌های بیمه دی عنوان و تأکید کرد: این مجموعه همواره در تلاش است تا با نوآوری و توسعه خدمات الکترونیکی، رضایت حداکثری بیمه‌گذاران را تأمین کند.

بیمه دی با توسعه خدمات نوین و تعهد به ارائه پوشش‌های بیمه‌ای متنوع، توانسته است رضایت حداکثری بیمه‌گذاران، به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را جلب کند.

این مراسم نشان‌دهنده تعهد بیمه دی به توسعه خدمات نوین، افزایش همدلی سازمانی و ایجاد تحول در صنعت بیمه کشور بود.

انتهای پیام/

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها